My time comes again

2012.05.23. 14:22

 2 év hallgatás, 2 év hihetetlenül aktív élet után újra itt vagyok. Volt ebben minden, multinál dolgozás, kilépés, új szak, világjárás, 1,5 hónapok idegen országokban, új világok felfedezése, új barátok, újra munka, új kihívások, amelyekkel mind szembe tudtam nézni és győztem, igen, győztem. És mi jön még ezután? 13 édes hónap azzal, amit a világon legjobban szeretek: AEGEE-zhetek. Igen, Brüsszel, igen, jövök és le nem vakarsz magadról most egy jó ideig. Világlátás, új élet, új kihívások, fejlődés, sikerek, bukások, majd újra talpraállások, de ez mind sikerülni fog. Mert azt akarom.

 

Azt akarom, hogy ezt a keserű, jövő nélküli, csak mélybe rántó életet hagyjam magam mögött végképp. Kecskemét, család: már nem tartozom közétek. Nem vagyok egyike a keserűségeteknek. Számomra a bright future már csak egy kéznyújtás, nem osztozom többé a parttalan sodródásotokban.

A bejegyzés trackback címe:

https://ravenhill.blog.hu/api/trackback/id/tr464538008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása